Sabtu, Julai 16, 2011

teruskan hidup!

assalamualaikum!!

aha...aku baru dapat online malam ni..dua tiga hari yang lalu aku terpaksa menyepi..sebab line internet langsung takde! hmm..dua tiga hari ni juga, air takde..line Celcom mengong..minyak masak pun susah nak dapat kat mana2 kedai sekarang ni..huh! apa nak jadi dengan dunia sekarang ni? dah la nak dekat bulan puasa dan raya..mesti ramai yang nak guna minyak masak untuk buat kuih muih raya, ye tak?? sape setuju?? tak pasti la kat tempat lain macam mana, terutama sekali di luar Sabah (Semenanjung, dan Sarawak)..

dalam minggu depan, insya Allah aku akan 'start' balik bisnes minipopia..memandangkan aku tak dapat satu 'call' pun dari pihak Glen, berkenaan dengan 'result interview' aku...aku redha, pasrah..hidup mesti diteruskan kan?

insya Allah, mungkin dalam Isnin nanti...aku akan pos permohonan kerja di Island Hospital pula.hmm, tapi tengok la dulu..ke nak postpone?? tak pasti lagi..suggestion??

ok la..sat lagi aku nak 'dinner'..hmm, 'bunger urap', ikan kirung2 masak asam pedas..perghhh~


~baru nak tengok 'game' Mas vs Liverpool..huhu..3-4 dah..hoho..

Tiada ulasan: