Jumaat, Julai 22, 2011

Pelangi Bintang..layan je~

selamat pagi cikgu!! (versi Upin Ipin)
aha..takde cikgu kat sini..haa, kalau untuk cikarija, barulah seswai! hehe.. ;) tak gitu tie?

pagi2 ni, aku dah boleh tengok siaran Pelangi dan Bintang!! hehe..best2..kitorang kat rumah ni memang penggemar cerita2 Indon..ya, emang la..keluarga aku kan rata2nya keturunan peranakan Jawa..ngeh2~

tapi apa yang aku perasan sekarang ni, ramai yang nak 'tinggalkan' Astro ye?? sebab utama..bayaran makin mahal! ya, aku tak nafikan tu..aku tengok, bapa aku nak buang siaran yang tak ditengok..seperti Astro Ceria, dan besar kemungkinan..TV1 dan TV2..huhu.sebab selama ni pun, tengok TV3 je..huhu..

hmm, cerita2 dalam Indo Pek ni pun disiarkan berulang kali (makcik aku la yang cakap)..agak boring juga la kan kalau macam tu?? hmm..apa2pun,tengok je la..memandangkan siarannya PERCUMA untuk sebulan ni..


Tiada ulasan: