Isnin, Julai 11, 2011

Merepek!

salam..pagi semua~

semalam aku tak berapa cukup tidur..kenapa? sakit perut..sekali angin senggugut datang daaa~ waaa..

pepagi ni, aku lapaq! sat lagi nak masak kuetiaw goreng~ hmm, siapa nak? ketuk keyboard! haa..takde~ kihkih..

apsal la aku merepek pagi2 ni eh? maaf la ye.aku sedikit tertekan dengan Glen..aku masih tak terima apa2 panggilan kerja..hmm, kalau tak nak, katakan tak nak~ e'eh..macam lirik lagu la pulak! wuhuu..

di MHI @tv3, ada Adi Putra.si genius matematik! hmm, dah ada buku formula math sendiri tu..tak pasti la, dapat diguna pakai oleh semua pelajar seluruh Malaysia atau tak..mungkin kat sekolah tak digunakan..tapi untuk memudahkan 'student' dalam menjawab peperiksaan yang mengejar masa...setuju?

ok la..aku rasa tak sedap badan ni..aku nak buat apa yang patut dulu..

~kagum dengan Adi Putra..hmm, nak juga anak yang genius kelak! ngeh3~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memalukan je adik adi putra ni tadi tak dapat buat soalan darab. dah le cara sungai dia tu berbelit2, huhu..

cik blogger berkata...

btul..huhu..
itulah, sy rs la kan..formula lama tu lagi relevan utk digunakan..sbb dr kecik kt dh diajar mcm tu..;)