Jumaat, Julai 08, 2011

Kini masanya untuk...BERUBAH!

Alhamdulillah..selesai minum petang yang sederhana. Esok pula, akan ada kenduri di dua tempat yang berlainan, dengan masa yang berbeza..jadi, besar kemungkinan esok aku tak dapat 'blogging'..takpe~

Hmm, petang2 ni aku tengah mencari blog template yang sesuai, seperti yang aku nak..aku nak tukar header sekaligus..memandangkan ramai yang tolong kritik blog aku mengatakan, header aku terlampau besau! sampai ada yang kata 'takde maknanya lembu nak komen kat sini'..Hmm, ok..aku terima je walaupun podeh!

Kalau boleh, aku nak template yang ala-ala 'girly muslimah' gitu..maksud aku, yang ada animasi kartun muslimah tu..ala, takkan tak pernah nampak kot? mesti pernah kan? hmm..macam blog suterakasih, blog pinkymomma, celotehsialya..dan blog2 girls yang lain la..

Hmm, satu lagi, aku nak sangat header flash! tapi tak berat ke nak loading eh? tak flash pun takpelah..janji, overall CHANGE!!

Nak tarik pembaca singgah di blog ni, kena la modify atau renovate sikit blog ni..ye tak? barulah tak jemu memandang..cewah..memang nak bagi 'touch up' sikit blog BJMM ni..hmm~
Ade siapa-siapa boleh tolong tak? Cadangkan header seperti yang aku nyatakan di atas? Terima kasih! ;)


'bunga ni ok dah..tinggal nak ubah blog ni je..hmm~'

Tiada ulasan: