Rabu, Julai 13, 2011

Ini Anwar Hadi..'ice-breaking' session~

salam pagi~

dari semalam, aku dapat update dari abg Ben kite...tentang DIGI WWWOW AWARDS yang dah pun berlangsung semalam..

sedihnya, abg Ben tak menang anugerah 'blogger of the year'..seperti yang dia kata..mungkin bukan rezekinya..anugerah tu dimenangi oleh Ini Anwar Hadi..hmm, aku sendiri tak kenal empunya nama tu..maaf la yek.huhu..aku berblog dah dekat 2 tahun, tapi masih tak kenal beliau..hmm, aku rasa aku nak kenal2 la dengan Anwar Hadi yang dimaksudkan tu ye..

~tahniah untuk semua pemenang anugerah~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Beliau tak sombong sebab tu beliau benang banyak.hehe,lagipun rezeki kan....tahniah!

Ada fans dia dapat jumpa dia sebelum puasa hari tu! Jeles kite..hehe..terjumpa masa blogwalking.

http://shareyzaghazali.blogspot.com/2011/07/bajetnyewwwwwwww.html

cik blogger berkata...

oh yeke? sblm ni sy xknl pun empunya nama anwarhadi tu..bila nmpk nama dia blogger lain sebut kat dalam entri masing2..barulah google..sapekah gerangan yg dimaksudkan.. ;)