Jumaat, Jun 03, 2011

nikmat hidup mesti disyukuri!

ewahhh..syoknye aku..tengah layan lagu2 terbaik Kak Siti Nurhaliza aku..hehe..di mana?? CTFM la...ada yang nak dengar sekali?? cuba KLIK!

hmm, makan malam tadi, aku sempat lagi buat sambal mangga..perghh!!!! sedap! memang membangkitkan selera aku la!! apa lagi? aku ratah la sampai habis!!! hoho...
tak sampai sejam, perut aku memulas!! adeh!! sakit perut la pula..ni semua memang penangan mangga tadi tu la..huhu..aku buat takdelah pedas sangat..ngam2 je..tapi takpela..sedap punya pasal, esok aku beli lagi kat 'tamu'..yahuu!! haha..degil!

eh, rupanya sekarang ni SUKMA dah berlangsung!! aku tak tahu pula..padahal hari2 aku tengok berita sukan kat tv..kihkih..rupanya dah start semalam lagi..huhu..macam mana tak tahu, sambil tengok tv..mata ke lain..ke laptop!! tengah online! haha..

ok..apa2pun, aku masih tetap bersyukur..sebab masih diberi peluang untuk menikmati hidup sebagai 'penganggur' sambilan...kenapa? sebab aku ada bisnes sendiri..walaupun aku menganggur..betul la kan 'term' tu?? ngeh2~




Tiada ulasan: