Isnin, Jun 20, 2011

keistimewaan mereka yang bergelar..

assalamualaikum..pagi semua! ;)

pagi2 lagi, aku 'suap'kan telinga aku ni dengan mendengar ceramah dari Ust. Kazim Elias..di fb..-_- sangat best..sebagai makanan rohani.alhamdulillah..banyak info yang aku dapat..yang aku refresh balik.. ;)

pagi2 ni juga, sambil dengar ceramah..aku tengok MHI di TV3..hari ini aku tengok agak 'special' sikit..sempena Hari Bapa, ada make-over..ada masak2..ada slideshow tentang insan yang bergelar bapa/abah/papa/babah/ayah..tersentuh hati aku..huhu..seolah2 macam ada satu kesedaran..bukan senang nak galas tanggungjawab sebagai seorang ibu atau bapa ni..huhu..kesimpulan yang aku boleh buat di sini, kita takkan dapat menjangka perasaan seorang ibu atau bapa..selagi kita belum menjadi ibu atau bapa..serius! cer tanya orang lain yang dah pun kahwin dan punya anak..apa yang diorang rasa??

Tiada ulasan: