Rabu, Jun 01, 2011

haih! 'earning' nuff..ciputnya!!

ciput??!!

malam ni..berita 'pemergian' beliau, salah seorang pensyarah kesayangan ramai, masih lagi jadi topik utama dalam fb..bukannya apa..rata2 ramai yang terkejut dengan berita sedih ni..serius!! tapi kita sebagai hamba-Nya, adakah kita bisa menghalangnya..kalau dah ketentuan-Nya seperti itu? apa yang penting sekarang ni..kena redha..

ok..nampak tak gambar yang aku 'tampal' kat atas tu?

nampak??

ok..ianya berkenaan dengan 'earning' dari nuffnang..

nampak tak berapa ringgit aku dapat??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

RM0.50!!!!!!!!!!!! banyak kan???!!

aku sungguh2, cukup hairan sangat belaka..kenapa?? sebab orang lain dalam sebulan boleh dapat RM1k, yang aku?? 5 bulan takde juga bertambah duit tu...asyik 5 kupang jek dari tahun lepas! aish.pelik la..aku dah ikut 'step2' untuk tingkatkan 'earning' nuff ni..tapi tak juga naik2..ke...klik sendiri nih??boleh ke?? kalau boleh..aku nak juga buat macam tu...

ini antara contoh blogger yang dapat 'earning' nuff jauh lebih banyak dari aku...


dah tengok entri diorang?? apa komen korang??

sedih..kecewa~

Tiada ulasan: