Jumaat, Jun 24, 2011

gempa menampar!

berita hari ni, penduduk Sabah terutama sekali mereka yang tinggal di kawasan Ranau, GEMPAR!! berlaku gempa bumi 'lemah' di sana..memang terkejut sikit..tapi rasanya, mungkin ramai yang masih tak tau dan kurang maklum, gunung Kinabalu yang dibanggakan itu merupakan gunung berapi aktif pendam, mungkin disebabkan Sabah berada di luar kawasan lingkaran Api Pasifik..tapi kuasa Allah, kita tak tahu, betul?? yang penting, kena berjaga-jaga la..

ok..kita beralih ke topik lain..

sukan/game...aku 'prefer' badminton, daripada 'game' lain..kenapa? entah la..aku sendiri tak tahu, mungkin sebab 'turun' bakat dan minat tu dari bapa aku kot?? hmm..tapi, adik2 aku yang lain, punya 'favorite game' tersendiri..adik aku yang ke-2, minat bola jaring, yang ke-3 minat bola (kot?), kadang2 badminton..yang bongsu pula..entah! tak tertonjol lagi minat dia tu..
jauh di sudut hati aku, aku teringin untuk meminati 'game' bola tampar!

haa..aku bukannya tak boleh nak menampar bola..bukan susah, tampar je kan?? tapi bab2 tampar ni, aduh mak aih, SAKITnya tangan aku nih! huhu..bila tengok orang lain main 'game' ni, 'bestnya..huhu..teringin nak main..' sebab, di mana2 tempat pun boleh main, indoor, outdoor pun boleh! ;)

hmm, rancangan Imam Muda 2 dah start ni..gerak dulu k! tata ;D

as-salam~

2 ulasan:

cik arija berkata...

sape kate men bola tampar mudah??susah oooo
bukan men tampar jew, kene ader teknik dia, salah tampar, terseliuh tangan.
Aku da pernah rasa da camne

cik blogger berkata...

itu dia penerangan yg pnjg oleh rakan blogger kita..cik arija..hehe..
tq ati! tp mmg aku teringin nak main tampar2 bola ni..hehe