Rabu, Jun 22, 2011

angkara kau..ROKOK!!

oho..hoi!! oppss? kurang sopan yek? assalamualaikum semua, bloggers dan readers! hehe..
maaf la ye..sebenarnya 'agak' banyak juga cerita nak kongsi di sini..di mana lagi kan? ngeh2~
tengah hari tadi, aku dipertanggungjawab oleh bapa aku untuk amik adik aku di sekolah, kat pekan..sementara tengah tunggu budak tu masuk kereta, mata aku melilau ke sekeliling..dan apa yang aku dapat?

credit: google.com (sekadar gambar hiasan)

nampak tak gambar kat atas tu? budak2 sekolah merokok !! ya, yang aku tengok tadi, diorang dah berada di luar sekolah (di 'bus stop').tapi bagi aku, tetap tak sopan!! haa, bukan je tak sopan, tak bagus untuk kesihatan dik oi! lebih tepat lagi, nak dapat penyakit di usia muda ke adik2?? fikir2kanlah..apa yang korang buat sekarang ni, akan menggambarkan keadaan korang 10 tahun akan datang..haa, ini bukan aku cakap, ok! tapi fakta~

ok..lupakan soal budak2 tu..

hmm, alamak! itu je idea yang keluar malam ni?? oho..aku dah lupe..inilah padahnya, bila dah ada idea kat otak, tapi tak update terus! huhu..takpelah..lagipun, petang tadi aku ada keja sikit..
takpelah..
plan esok? aku akan temankan nenek aku pergi 'review' doktor, di hospital..inilah antara tugas aku, sepanjang 'bercuti' di rumah.. ;) seronok wey..leh jalan2.ngeh~ tambah lagi aku suka 'drive', sejak dapat lesen 2 tahun lalu..haha..

selamat malam semua~



Tiada ulasan: