Selasa, Jun 21, 2011

aku bahagia, bila orang lain bahagia..

'juara hatiku telah pulang...ewahhh! mari joget cinta sakti!'
aha..jangan terkejut kalau sekarang ni aku tengah berjoget..ahaks! ;p
aku tengah layan lagu2 joget melayu ni..ewaahhhh!!

haa..sebut pasal cinta ni..aku rasa bahagia sangat..kenapa? sebab aku dilamun cinta? ya..itu sebahagian daripadanya..
yang aku tumpukan untuk entri kali ni ialah..
aku bahagia, sebab rakan2 sekeliling aku bahagia..ini kali pertama aku merasakan begini.entah kenapa? serius...bila melihat dan membaca cerita kebahagian diorang, tenang rasa hati ni...cemburu? tipu la kalau aku cakap takde..hehe..tapi, cemburu pun berpada-pada la juga, ok! ke arah kebaikan la beb!..
buat pinkymomma, aku suka singgah dan baca entri2 beliau dalam blognya.serius, suka sangat! cerita tentang keluarganya, cukup bahagia..romantik gitu...
cik lunanisa, tengok kat alam maya, bahagia sangat kawan aku sorang ni..hehe..dilamun cinta gitu..hehe..jangan marah naa~
apa2pun, aku doakan untuk korang semua, bahagia hendaknya, untuk selama-lamanya...amin~


Tiada ulasan: