Jumaat, Mei 27, 2011

pesanan untuk si dia.. ;p

"ohh..senangnya dalam hati..kalau ber'....."
aha..itu lagu dalam cerita Madu Tiga..untuk aku pula..bukan pasal beristeri dua ok! aku kan perempuan..nak buat apa beristeri?? kahkah XD
ok2..hari ni agak banyak juga berita gembira yang aku terima, nampak dan dengar.. antaranya:

>> alhamdulillah..proses pembayaran untuk baju gengbloggercrew yang aku tempah semalam dah pun selesai dan selamat diterima oleh pihak Gecko Art Design.. ;) sekarang ni, tinggal tunggu je baju tu sampai di tangan aku.insya Allah...

>> aku dapat tahu..seorang rakan aku time study 4 tahun lalu sekarang berbadan dua! ohh..sungguh aku hepi! ;D kawan aku tu kecik orangnya..hehe..alhamdulillah, masuk 2 bulan dah..yeeehha! tahniah!!

>> hmm, itu je la kot!

aha..banyak la sangat..ngeh2~ malam ni, insya Allah nak tengok Imam Muda 2 dulu, jam 10 pula layan cerita di tv3..aku dah lupe tajuknya..tapi berdasarkan iklan..perghhH!! best2~

ok la..aku gerak dulu k! selamat malam~

p/s: teringin juga nak punya baby..hehe..kepada si dia..sila masuk meminang! hehe. ;p

ish2~

Tiada ulasan: