Khamis, Mei 26, 2011

pesanan untuk Muslim dan Muslimah..

"morning darling!" aha! sekali lagi! ;p

hmm..pagi ni aku selamat menghantar tempahan baju gengbloggercrew secara online.hmm,pada mulanya agak takut2 juga..maklum, aku tak pernah sekali pun buat order apa2 barang melalui ONLINE..tapi kali ni aku kena memberanikan diri..memandangkan keinginan aku yang kuat untuk mendapatkan satu baju untuk 'blogger'..bayaran, insya Allah esok aku buat..dengan pertolongan pakcik aku.. harap2 la, baju tu sampai ke tangan aku sendiri nanti...amin~

pagi2 ni, aku cuba untuk klik2 fb sahabat blogger..tiba2 aku aku terjumpa satu entri berkaitan Istiwa A'zam..haa..ape tu? mesti ramai yang tak tahu kan? jadi aku nak kongsikan kat sini..sebab ianya sangat penting, apa lagi untuk kita sebagai Muslim Muslimah..

"Istiwa A'zam adalah satu peristiwa atau fenomena yang mana kedudukan matahari betul2 berada di atas Kaabah.dan ini membantu kita dalam menentukan arah kiblat yang TEPAT!.."

untuk penjelasan lebih lanjut, bagaimana kita nak tentukan arah kiblat secara TEPAT,
korang boleh KLIK kat SINI...


sekadar berkongsi..

Tiada ulasan: