Sabtu, Mei 07, 2011

I am BusinessGirl!!!

alhamdulillah, kain baju semua dah sidai...sekarang ni, nak post entri untuk hari ni pula! hmm, tengah sidai tadi, tiba2 tercium belerang dibakar!!! adoyai! perit mulut lidah ni..belerang=sulfur!! kalau dibakar, haa..apa jadi? sulfur dioksida!! perghhh..racun tuuu~ adoyai, sekarang ni aku duk dekat dengan kipas angin..biar hilang gas beracun tu..huh!

sekarang ni, aku tengah tunggu loading Maharaja Lawak semalam..Jozan, lepas ni nak tengok Nabil..dan Jambu..tiga ni jek aku layan..yang lain? kureng sikit la..hehe..maaf ye kepada peminat2..

semalam kat fb, banyak la juga yang wish birthday aku..terima kasih semua atas ingatan dan doanya..;)

hari ni aku takde gi mana2.duk rumah je la..sambung projek minipopia aku..hehe..aku harap sangat, hasil bisnes aku ni..dapat juga aku beli hp baru, spek mata baru..huhu..walau hasil tak sebanyak mana..tapi sikit2, lama2 kan jadi bukit..hehe

hujung minggu ni, korang plan gi mana2 tak??

i'm businessgirl!!

4 ulasan:

Luna Nisa berkata...

wahhh..bisnes minipopia?? sedap tu..chiayok2! ahad ni ak kuar p cuci mata dgn tettt..hehe

cik blogger berkata...

tettt?? sapekah gerangan?? cecehhh... ;p

cik arija berkata...

aku xder hujung minggu..esk kene p sekolah..
nisa: siapakah gerangannya teeet itu?huhu

cik blogger berkata...

aah..lupe plak..hoho..slmt bekerja cik arija!! ;)