Isnin, April 11, 2011

takde rezeki lagi...wahai blogger tegar ;)

jalan2 blog lepas dinner dan solat...tup2, ada pengumuman pemenang untuk GA cik yuyu...dan untuk pengetahuan, aku nyaris je jadi pemenang salah satu hadiah yang ditawarkan..link no. aku 277..dan maksud aku yang nyaris2 tu adalah..no.276 pula yang kena!! uwaaaaaaa.. :O sikit je lagik! huhu.tapi takpelah..bukan rezeki aku kot untuk yang ke berapa entah kali aku join GA..tapi insya Allah aku tak putus asa! kenapa? sebab lepas ni dan baru2 ni, aku akan join mana2 segmen, contest atau GA dari blogger2 lain..aci tak? hehe..

inilah aku..full time blogger..keja aku selain blogging, join contest..GA..segmen.. takde keje la katakan..haha...nak dapat income dari nuff, churp2 pun..baru dapat setakat 50 sen..40 sen..sedih tak? promote banyak kali dah..huhu...takde rezeki lagi.huhu

hmm, ok la..aku nak buat mende lain pula..tengok Gemilang..sambil jalan2 kat internet jap yek..si dia pun dah tidur agaknya.maklum, siang tadi dia berpuasa sunat..bila dah berbuka, mesti penat..rasa nak tidur je..aku faham, sebab pernah lalui benda yang sama sebelum ni ;) take rest ye, dear..love you..nite ;)

p/s: baru aku tahu..nak cari link url aku dalam list peserta GA yuyu kena guna ctrl+f, lepas tu taip url kita..hahaha..juling juga mata aku cari link url sendiri..ahaks! pengajarannya..ctrl+f dan taip! ok!

blogger tegar...

3 ulasan:

Abu Zafran berkata...

xpelah..rezeki ade di mana2..hehehe..sabar dan berusaha yer

suka lagu dalam blog nih..hehehe

jom baca
Telur Di Malaysia Asli....DIJAMIN...

cik blogger berkata...

terima kasih chegu..;)insya Allah, akan berusaha lebih gigih..

saya pun suke lagu ni..hehe

lepak.com.my berkata...

huhuhu....x de rezeki lagi....
kalau mcm tu jomlah join contest kt sini plak....huhuhu

http://easy-xs.blogspot.com/2011/04/you-wannit-itcome-get-it-contest.html