Ahad, April 17, 2011

tak tahu nak kata apa...

morning!!
hmm, pagi ni tengok entri blogger lain langsung takde sentuh pasal konsert AF semalam? agak2nya kenapa? yaa..mungkin seluruh rakyat Malaysia dah makin ***** dengan aksi2 ***** pelajar2nya..dah faham sangat kerenah dan kezutan2 yang dibuat seperti tahun2 lepas..
apa yang aku nampak, orang lebih berminat dengan Maharaja Lawak....haa, agak2nya kenapa? sebab...bagi aku, inilah yang lagi best...memandangkan ianya rancangan baru, yang menggandingkan pelawak2 yang dah pun memegang gelaran Raja Lawak...memang mantop!!

hahh..lupakan cerita tu..perkembangan rancangan aku untuk tuisyen? aku dah suruh adik aku bagi kat makcik empunya gerai runcit tu, mintak dia tampal kat gerai dia..maklum, gerai runcit dia jadi tumpuan orang kampung..insya Allah, info tu akan tersebar..doakan ye supaya home tuition aku dapat sambutan kelak..amin~

haa..semalam kan aku bagitau, nak buat cerpen?? bila?? hmm...aku nak start la sekarang...untuk entri selepas ini...tunggu~

hanya pendapat..

Tiada ulasan: