Khamis, April 07, 2011

semua FAKE!! TIRUAN..

petang2 ni, macam biasa..aku minum petang..duk rumah ni, makan minum pakai aku semua cukup..alhamdulillah..syukur~
hmm, aktiviti aku seterusnya..jalan2 blog (blogwalking)..
banyak cerita HOT dan sejuk2 yang aku tengok..antaranya..
telur tiruan..hah?? ada jugak ke telur tiruan? terkejut juga pada mulanya..tapi, inilah dunia..semua yang diciptakan asli, mesti ada yang tiruan..kalau tiruan itu membawa kebaikan, bagus juga kan? maklum..menggantikan yang asli..yang makin lama makin habis..macam yang kita belajar dulu..sumber yang boleh tak boleh diperbaharui..contoh? hmm..petroleum! tapi..telur tiruan?? pelik kan? apa yang aku tengok kat entri blogger ni, benda ni terjadi di Penang..dan mengikut sumber.telur tiruan ni banyak bahan2 kimia..yang sudah pasti..MEMBAHAYAKAN kita semua!!
hmm..bila view blog Irinenadia yang comey ni..dia buat entri pasal baju pengantin moden..cantik juga.moden kontemporari la kot...nak tengok? KLIK..dia nak minta pandangan tu..cepat2!

ok la..itu je untuk entri petang ni..aku ada keja nak settle jap..dah membebel orang tu..ok..daa~

dunia..dunia..

Tiada ulasan: