Khamis, April 07, 2011

masih kecoh simbol pelik?

ok2..sebelum apa2, aku hepi sangat ni..tak terhingga?? hmm..boleh la kot? hehe..
takde ape sangat la..hehe..
ni semua tweet2 punye pasal..
tadi aku sempat tweet2 bro Ben kite..tanya macam mana nak guna print screen..dan lepas tu, apa jadi? jeng2~
dia reply!! yehaa!!
tq bro! ;)

sebenarnya aku nak story pasal nuff aku juga..nak citer sikit tentang pengunjung2 blog aku ni..diorang cari apa dalam blog aku ni.dan ternyata...inilah jawapannya..

rata2, pengunjung semua nak amik tahu..apa makna simbol pelik tu...aku ada utarakan persoalan ni kepada MHI TV3..dan M. Zul (salah seorang pengacara) menjawab, simbol tu hanyalah advertorial..iklan je..takde apa pun..
fuh, lega sikit dengar jawapannya..mula2 tu gerun juga aku..dengan sound effect yang agak menggerunkanlah juga..huhu..ni siang tadi, aku perasan ada iklan baru yang berkaitan dengan simbol tu..iklan tu melibatkan ramai orang, sedang berpusu2 ke satu arah..dan tangan diorang seperti 'menekan' sesuatu..macam orang main PS tu..ha...ibu jari letak mana? macam mana bergerak? haa..lebih kurnag gitulah iklan dia..kalau korang perasan, tengok kat TV3..tapi kat Astro pun ada juga..so, rajin2 tengok TV ye..macam aku..haha ;D


budak masih belajar...

Tiada ulasan: