Isnin, April 18, 2011

Kaitan 'durian' dengan 'stress'??

salam..selamat pagi... "ok, murid-murid..hari ini hari apa?" "hari ini hari Isnin, cikgu!" aku masih ingat memori itu, kalau tak silap, aku dalam darjah 1 dan 2 masa tu..huhu...dan kepada yang dah bekerja, hari ini adalah Monday Blues~ kenapa dikaitkan Isnin dan Biru? Blues bukanlah refer sangat warna kebiruan, tapi lebih kepada perasaan takde mood..betul tak korang yang dah bekerja? aku yang tak keje lagi tak tahu la rasa monday blues tu macam mana yek?

eh, merapek la aku pagi ni..hoho..

Macam biasa, pagi aku ditemani MHI TV3..hmm, hari2 tengok tak bosan eh..ada je info yang aku dapat setiap pagi aku..TV3 memang di hati la..cewahh..hehe..sekarang ni, Abby Fana dan Fidtri diskusi pasal topik stress berpanjangan..haa, ada sangkut paut kan dengan Monday Blues yang aku taip kat atas tadi, betul? haaa...ce buka tv3, ce tengok MHI la ni..sebagai pembakar semangat di pagi hari.. ;D

satu soalan dari Abby Fana..apa kaitan 'durian' dengan 'stress'??!! haa..sape boleh jawab??


pagi indah..

Tiada ulasan: