Jumaat, April 15, 2011

blog BFF aku dah keluar!! check it!!

seperti yang dijanjikan..aku nak promote blog baru dari BFF aku..dia masih newbie...masih fresh dalam dunia blog ni..aku takde la otai sangat..hmm, tak otai pun..blogger biasa2 jek..hehe..
ok...nak tau siapakah gerangan blogger baru ini?? KLIK!

orangnya kecik2 molek...hehe...tu je leh bagitau, kang dia marah pula..hahha..jangan marah naa, nisa...hehe..
macam yang aku cakap tadi, dia masih baru dalam blogging ni, so..kepada korang semua, sudi2 la jadi teman blog dia ok..bantu2 dia, apa yang mampu...jangan ejek2 dia tau, aku naik hangin kang!! baru tau.haha...

ok la..jangan buang masa..g KLIK!!! dia follower aku yg ke 181!!

ateanisa...forover!!

2 ulasan:

[sutera kasih] berkata...

okey, aku terjah hehe

cik blogger berkata...

TQ yan! hehe...