Ahad, April 17, 2011

bisnes? status terkini...

ok...dah baca entri aku sebelum ni? itulah percubaan pertama aku untuk hasilkan CerPen hasil dari jari jemariku..ececehh... korang dah baca? cerpen tu tak habis lagi tau..bersambung..saje je nak bagi surprise..hehe
sekarang ni aku duk layan Mentor di TV3 pula..semalam dah AF kan? any comment? hmm..memang shiha la yang top...saingan Salma Asis nanti..bagi aku, Mentor lagi UMPPHHH dari AF.kenapa? tak yah la aku jawab..korang sendiri tahu dan faham kan? ok..skip!
petang tadi, aku dibantu adik, mak dan nenek untuk menggoreng dan membungkus minipopia yang aku jangkakan nak jual kat kedai runcit, esok! rasa2 dapat sambutan tak? hmm, apa yang aku tengok, pasaran minipopia kat kampung ni memang takde langsung.jadi, aku ambil kesempatan dan peluang ni untuk bisnes minipopia. sebenarnya, aku bukanlah nak kaut untung banyak sangat..tapi lebih kepada suka-suki!! haha...disamping tu, aku nak merasa juga macam mana susahnya cari duit...semoga usaha aku ni berbaloi dan dalam keredhaan-Nya..amin~
hmm, iklan tuisyen pun dah ditampal pagi tadi..sambutan? tak tahu lagi..kita tengok esok, lusa..macam mana ok?
kalian doakan ye agar semuanya berjalan dengan lancar..amin..

p/s: jam 10 nanti nak layan doctor dolittle..mesti best! hehe


2 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

adik sis folo sini ;)
ya Allah sis ingat dh folo td..sori lmbt folo kamu..

psstttt tiba2 terlayan 105 gak gara2 terbaca blog kamu huhu

cik blogger berkata...

haha...takpe, anyway thanks sis! sy sgt2 appreciate..;D