Rabu, April 20, 2011

bila usaha, penat lelah terbayar...

salam pagi!!
ok, untuk hari ni, aku baru dapat update BJMM ni..maklum, sebelah pagi tadi, adik aku guna berukbandnye ni..kan BB tu dia punya, takkan nak lawan tokey..nak kena marah?
ada satu entri yang aku rasa menarik untuk dikongsikan bersama..apa dia? entri ni bersangkut paut dengan mereka2 yang guna berukband (BB) sebagai medium untuk access internet..hah, apa lagi.nak tahu tak? KLIK!! yang menariknye, blogger ni siap buat eksperimen lagi tau!! haaa...ce klik..ce klik!
itu pasal entri.pasal life aku pula, aku nak cerita sikit pasal business aku..haa, ingat tak business apa yang aku buat? minipopia la..hehe..leceh? hmm...inilah aku, saje2 je.suke2 buat business kecil2an ni..yang penting, seronok! lepas je aku menyantap soto jawa tradisi nenek aku, aku terus pergi satu kedai runcit, yang memang jadi tumpuan orang ramai untuk membeli..sebab tu la aku minta makcik saudara aku untuk tolong jualkan..Isnin lalu, aku hantar 32 bungkus, hari ni aku tengok, tinggal 4 bungkus..alhamdulillah, 28 bungkus dah terjual..esok, mungkin aku ambil duit hasil jualan aku tu..hehe ;) hari ni, aku buat lagi minipopia yang baru..hehe..seronoknye tak terkira!!! yeahhh ;D

p/s: seronok sangat bila hasil titik peluh dan usaha kita berbayar akhirnya..;')


Tiada ulasan: