Sabtu, April 16, 2011

ada potensi untuk jadi novelis??

buka je BJMM blog aku ni..sign in>dashboard> tup2!! dah keluar balik semua link2 blog yang aku follow! ape daaa..apsal siang tadi langsung takde..tiba2 malam ni ada pula?? hmm...aku faham, blogspot dah fenin2 lalat la..haha...maklum, makin ramai blogger baru 'masuk' dunia blog ni..hehe..satu kemajuan!!

semalam, aku terlepas tengok Maharaja Lawak..kenapa? sebab kat rumah ni takde langgan astro warna..hmm, takpelah...kat Youtube dah ada yan upload..tengahari tadi dah tengok performance Jozan..nak tengok lagi la..huhu..

haa..malam ni pula ada konsert AF9 minggu ke-2..hmm, rasa2, ok tak persembahan malam ni berbanding minggu lepas? harapnya macam tu la ye. aku masih dapat merasakan, Erul dan Lena top AF9 musim ni...kita tengok sama2 ok! rasa2, siapa OUT malam ni?? kita tengok lagi sama2 ok..haha.

aku ingat nak buat satu cerpen la..ok tak korang rasa?? hmm..watak2 dalam bakal cerpen aku tu takde kaitan dengan yang hidup atau mati.ok! bila nak start ye? esok pagi..ok tak? tengok la.kalau malam ni sempat..aku taip la orait! ngeh3~

p/s: apsal tiba2 mood aku macam nak jadi novelis? hmm..baru aku sedar..inilah yang dikatakan..kenali potensi diri sendiri..;D

inilah..aku!

Tiada ulasan: