Isnin, Mac 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA


yes! another segment from my bro Ben! ahaks~ perasan..

terus jawab soalan!:
  1. LELAKI pilihan anda ?
    -taat kepada Allah, Rasul, ibu bapa dan orang lain.
    -sedap mata ni memandang...body? nak yang macam ala2 bro ben kite kot?? hehe..
    -peramah, rajin, dan sudah tentu..bertanggungjawab!

  2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
    -SEKSI?? bagi aku..hmm, tengok body la kot? haha..tak kurus sangat, tak berisi sangat..yang sedang2 aja deh..dada yang bidang..ngeh2~(apsal aku ni..asyik body jek?? gurau2 je)
    -serius, lelaki yang BIJAK adalah SEKSI bagi aku..haa

  3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
    -hmm, bagi mereka yang gentlemen, sebelum, semasa dan selepas memiliki cinta aku, mesti dan sanggup untuk berkorban APA SAJA, ok? >_~v, tapi janji, berkorban menuju SYURGA CINTA

  4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
    -tak best la kongsi2, sharing2 ni..sebab seorang suami hanya untuk seorang isteri (bagi aku la..dan mungkin wanita2 lain di luar sana)

  5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
    -serang?? gaduh?? hmm, tak semestinya menjurus kepada tu..aku akan tanya dulu..siapa pempuan tu..dan siasat! bukan sebelah pihak pempuan tu je yang aku tanya, tapi pasangan aku jugak! tanya dia..apa yang tak kena dengan hubungan kami..dan bincang bersama secara baik2..kalau dia nak teruskan hubungan kami, leave that girl, dan kalau disebaliknya..SELAMAT JALAN ROMEO~

  6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
    -dua2 cenderung untuk berlaku curang..semuanya datang dari hati kita jek..

  7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
    -mungkin lelaki..mungkin wanita..bukti? takde! sebab mungkin dalam perkataan SETIA tu, sebenarnya ada perkataan CURANG secara diam2..kita tak tahu kan?

  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
    -yup! bila dah jadi macam tu..mesti aku MENANGIS DAN DIAM! manja ke? ahah..tak tahu..lepas tu, si dia akan pujuk..tapi aku tahu, dia jujur...alhamdulillah..

ok..SELESAI!

3 ulasan:

Prince berkata...

entry yg sgt bagus...
...:)

sy ni newbiee lagi...
datang dari blog bro ben..
jom bce info mnarik tentang petua orang2 tua untuk jga kecntikan tubuh badan...laki n pmpn..:)x

NiSha berkata...

hye.. salam santai
dari blog AbG Ben ..

http://heandsheloves.blogspot.com
>NiSha<

cik blogger berkata...

oh, tq prince! kebetulan pula mmg nak cari petua2 utk psg badan ni..ahaha..

hai, nisha! tq view entri..