Rabu, Mac 30, 2011

sampai bilakah nasib KAMI akan terbela?!!

tengahari ni, aku dapat info dari fb, tentang jawatan kosong..sekali lagi (untuk ke berapa kali entah..banyak kali dah!) UiTM iklankan ada kerja kosong..dan apa jawatannya?? Jururawat (Tetap) U41 lagi!! dan sekali lagi!! eh, berapa banyak kali diorang siarkan post ni?? aku dah apply 2 kali dah..apa yang ada?? HAMPEH!
aku yang dah apply 2-3 kali, masih takde jawapan atau respon apa2..sekali tengok, hari ni diorang siarkan lagi iklan ada jawatan kosong jururawat U41 tu kat sana!! apa ni?!! takkan diorang tak terima borang application aku?? pelik la..hairan..padahal, aku dah guna pos laju Malaysia tuuuu...
ish, agak bengang juga aku ni..sebelum ni pernah dengar, orang cakap..yang "kalau nak apply job kat UiTM ni, kalau takde orang dalam..jangan haraplah dapat!" mungkin benda ni dah terkena kat batang hidung aku sendiri la tu kot?? hishh..tak patut..tak patut!!
kepada pihak yang berkenaan, tolonglah dengar rayuan kami ni..apa lagi fresh graduted from bachelor degree in NURSING! bila nasib kami akan terbela...setelah setahun menganggur? berilah peluang kepada kami...tolong!!!


yang merayu:

Tiada ulasan: