Rabu, Mac 30, 2011

kereta>milo>MariMar>SCM...

perghhh..penat aku, baru lepas siap basuh dan cuci kereta mak aku..hoho..dah jadi tanggungjawab aku la pula...takpelah,time ni je kot aku boleh curahkan bakti untuk mak, bapa, dan keluarga aku yang lain..
sekarang ni, aku tengah minum petang..menu?? milo panas dan cucur bawang..perghhh, sodap yo! nak minum? buat sendiri!! haha ;D
sebelum tu lagi, jam 3 petang..aku layan cerita MariMar!! ''ako po si MariMar..awwww!!" hehe..cerita dia makin menarik..plot citer lebih kurang je dengan cerita2 Filipin yang aku tengok sebelum ni..
sebelum tu lagi..aha~ 'Sejuta Cinta Marshanda'..aku layan juga! takde keje kan? duk tengok tv je la...ngeh2~ jangan jeles kepada mereka yang bekerja..sebab aku masih mdiberi kesempatan untuk bersenang lenang..hahaha ;p

ok la..aku nak teruskan menghirup milo panas yang sungguh lazat.slrrrpppp...sedap~

p/s:menikmati hidup yang indah...


typist:

Tiada ulasan: