Rabu, Mac 09, 2011

oh, SUDOKU!!

ok..entri untuk petang ni, bertajuk seperti di atas..haha..mcam surat rasmi pulak!
aku tak tahu, kenapa dalam minggu ni, aku addicted untuk main game SUDOKU ni..sampaikan aku sanggup print beberapa SUDOKU tu!! haha...caye tak??
takpelah..ok la tu kan? at least, masa aku tak terbuang dengan cara tidur, tengok tv memanjang..facebooking..bla..bla..bla..
sekurang2nya, otak aku 'berfungsi'..haha..leh pulak kata macam tu? yela, selama ni, stuck hanya dengan tengok TV, makan..kurang berfikir..dengan cara main SUDOKU ni, ilmu MATH aku kembali tajam semula..yeahh!!

kepada penganggur2 lain macam aku, jom main SUDOKU!

2 ulasan:

Unknown berkata...

suka gaks maen sudoku...rajin beli buku puzzle sudoku tu...sampai berebut ngan abang... :)

cik blogger berkata...

huhu...entah kenapa tiba2 otak ni giler sudoku..ngeh2~ sebelu ni tak minat langsung..