Jumaat, Mac 04, 2011

di petang ini...

apa yang aku dah buat baru2 ni?? untuk petang ni??

1. aku baru je lepas isi borang permohonan DPLI secara online..alhamdulillah..hmm, lepas ni, nak cetak pulak..dan hantar ke..UPSI..insya Allah..bidang yang aku amik?? ERT! ingat lagi tak siapa2 yang pernah ambil Kemahiran Hidup tingkatan 1,2,3??
semoga Allah permudahkan segala urusanku selepas ini..amin~

2. aku terlepas tengok cerita Fantastic 4!!! huh..setengah jam lagi nak habis, baru aku dapat tengok..hmm, rasanya ada ulangan lagi kot esok2?? maklum, Astro kan? macam tak tahu? ;)

3. opss, terlupa..sebelum aktiviti (1) kat atas tu, aku telah berjaya membeli no.pin unik ID kat BSN..alhamdulillah..tapi harga dah naik!! RM20!! syukur la duit aku cukup time tu..huhu

4. nak solat jap lagi..pastu nak buat minum petang..menu?? cucur lemak manis dan milo panas..kopi? ade jugak..jemput2~ slrrppp.. =p


Tiada ulasan: