Khamis, Mac 10, 2011

"bila aku bergelar isteri dan ibu..."

petang semua!
ok, petang2 ni bila dah lepas minum petang, aku jalan2 blog, dan terjumpa satu entri ni..kira menarik la..huhu.."malu nak dodoikan baby" dari PINKYMOMMA
tengok tajuk entri aku tu..haa, baca dah??
ok..
apa perasaan aku agak2nya eh?? hmm...tak terbayang, selagi tak mengalaminya..
dan ramai kawan2 aku, dari sekolah rendah, sekolah menengah, matrik??takde lagi kot..dan universiti..yang dah bergelar isteri..apa lagi mereka yang dah pun punya zuriat sendiri..otomatik memegang status sebagai ibu.ye tak? ramai antara diorang kata.."BEST!!" haha..tang mana yang best tu..aku sendiri tak tahu, apa yang diorang maklumkan kepada aku.."rasa best bila dapat anak sendiri"..
huhu..sebenarnya, tak sabar juga aku..untuk bergelar isteri..dan ibu kepada...dot.dot..ngeh3~
pesan si dia..sabar, sabar..kejar dulu cita2..**** tunggu.. terharu aku..huhu..

doaku, agar aku diberi kesempatan untuk melengkapkan hidup ini..punya keluarga sendiri kelak..amin~



Tiada ulasan: