Khamis, Februari 24, 2011

Vlog..merebak!!

apa aku buat malam2 ni?

takde ape pun, cuma jalan2 blog, dan Vlog!! hehe..aku baru jek tengok Vlog blogger lain, selain bro Ben kiter...hehe...
Yuyu, comel sangat..dengan suara yang kechik2, molek..hehe..agak2, berapa umur yuyu ek?? pangkat adik kite ke?? oh, Yuyu...
Nisa Kay, sekali pandang..serupa dengan Zila AF..ala..yang kahwin dengan Along Cham Raja Lawak tu...tak ingat?tak kenal?? cari la kat google ke..yahoo ke..kompom jumpa...hehe..sejibik!! =D
Ujang...rupanya pencinta blogger, kepada blogger..hehe..faham kan maksud aku??? nak kahwin dah pun..semoga majlis berjalan lancar hendaknya nanti..amin~
opsss?? terlupa...Bro Ben kiter..hehe...hmm, 'agak' encem la bro pakai kaca mata hitam tuh..meleleh~ ahaha..gurau2 jek bro..hehe..baru2 ni, dia buat entri pasal blogger Sabah!! aku tergolong la jugak tu!!! dia kata krew2 Vlog nak datang sini...5-8 Mac..hmm, terasa juga nak popular..ececehh...takdelah..serius, rasanya tak dapat join..mempopularkan diri ini...hukhuk..dalam perancangan, ada kenduri arwah nak buat kat kampung ni..hmm, krew Vlog, sampaikan salam saya untuk bro Ben ek..dan blogger2 lain jugak! hehe..

ok la..nak out dah..hmm, nak tito..zzzZZZZ..

selamat malam semua!!


Tiada ulasan: