Selasa, Februari 01, 2011

update entri petang!

korang semua dah minum petang?? ok..aku dah! sedapnye roti canai @ paratha! hikhik =p
hari ni aku rasa sangat gembira, sebab dah bagi reward kat diorang yang aku anggap bertuah, dan dua dari diorang dah bagi feedback tentang reward tu.. =) bukan takat tu je, ada yang siap promote blog aku lagi nih!!
waahhh, best3~ suka sangat2..hehe..tq Pembawa Wacana..

semalam dan tadi, aku dapat tau dari dua orang rakan blogger, tentang churp2 ni.. tau tak korang? mesti blogger2 dah tau kan? hehe..tadi aku baru register, dan try, ade tak masuk income..hoho..tamak tak?? mana ada..huhu.kalau korang nak, cari kat churp2 tu..dia lebih kurang sama je dengan nuffnang..haa...camtu la.. =)

tengah hari tadi follower aku dah 58...petang ni aku bukak blog lagi...jeng3~ 65 orang!!! ohh, bertambah lagi! alhamdulillah~
terima kasih semua yang sudi follow blog aku ni..hehe.. jangan risau, aku akan follow blog korang jugak k! hehe..


Tiada ulasan: