Rabu, Februari 16, 2011

petang punya cerita...

aku baru jek lepas merehatkan diri..lepas makan ubat jam 10 tadi, terus tido, rehat2..bangun..berpeluh siott! ya, effect dari makan PCM tadi..pastu, tengok tv3..SCM..dan Cahaya @ Astro Prima..dan sekarang, macam biasa..aku akan online!! yeah~

aku rasa sedikit pulih sekarang..kat luar nuu..hujan renyai2~..ohh, sejuk lagi...takpelah.hidup mesti diteruskan..sambil2 dengar THR Gegar Permata Pantai Timur..aku blogging~ ngeh3~

petang ni, takde la story yang HOT! biasa2 jek life aku sebagai penganggur ni..sedar2 dah masuk 9 bulan..kalau aku dah kawin..bulan ni aku dah nak bersalin dah!!!! 1st baby!! wakakaka =D lucu jugak kalau difikirkan..

apalah agaknya khabar kawan2 aku yang lain? aku dengar..ada yang dah ade kereta sendiri..huhu..bestnye..jeles pun ada jugak~ tapi nak buat macam mana..rezeki aku tak sampai lagi.tak terbuka..tapi, takde salahnya aku terus berdoa..dan berdoa...betul tak?

huh..entri aku kali ni boring pulak kan? huahuaaa..

orait~ aku nak minum petang jap..malam nanti jumpa lagi..insya Allah...tata~

Tiada ulasan: