Rabu, Februari 16, 2011

perasaan aku sekarang?!!

hai semua! selamat pagi~

ok..teruskan je point dari tajuk tu k..

perasaan aku sekarang ni?? badan rasa lain macam..orang kat sini cakap.."meriang-riang"..bukan riang gembira..tapi, macam sejuk2, dingin2 dalam badan la..lebey kurang camtu..aku sekarang ni diserang selsema..badan rasa sakit2 kat sendi..ohh, ni mesti sebab kerja berhabis2an gara2 banjir seminggu yang lalu..ohh, cobaan~ sabar je la kan? mungkin di sebalik semua ni ada hikmah terselindung..moga Allah membuka pintu rezekiku..supaya dapat kerja tetap selepas ni..amin~

aku baru je balik dari pekan..dengan mak..mak hari ni duty 'ON'..so, pagi ni dia free..sebelum tu g hospital..tempat dia keje..urus itu ini..aku sempat jugak g klinik tadi..tapi tak lah jumpa doktor..beli ubat jek.Actified, Amoxycillin..CUKUP!
huhu..tau2lah..aku jenis tak suka makan ubat! aha~

so, selepas seminggu berhempas pulas untuk bersihkan rumah gara2 banjir seminggu lepas..aku kena berehat secukup2nya..hmm, kena ikut nasihat dari yang tersayang..hehe..'banyakkan rehat..makan ubat'..baik, cik abang..sayang juga dia dengan aku..mana taknye, aku pun sayang sangat2 kat dia~ =) miss him..

dan satu lagi, aku dah pun tersenarai dalam list segmen 'saya blogger baru' dari bro Ben..tq2~

ok la..aku nak rehat jap..badan ni pun dah lenguh2..sakit2..malam karang..takpun, kalau petang nanti aku larat untuk menaip..aku taip lagi untuk entri baru k!

salam~


Tiada ulasan: