Jumaat, Februari 11, 2011

entri di malam hari..

petang tadi aku takde buat apa2, hujan lebat gilerr, takut juga kalau kejadian hari isnin lalu berulang lagi..huhu..mintak jauh2 la juga..berdoa agar Allah melindungi kami dari bencana alam dan malapetaka..

tapi sebelum hujan yang lebat itu, aku sempat tengok satu dokumentari di NatGeog, kalau tak silap, tajuk rancangan tu "40 ways to kill Hitler"..sambil2 tu, aku lipat kain baju yang dah pun kering di sidaian.

menarik juga tajuk rancangan tu..bila dah lama sikit tengok, wah!! rupanya banyak juga insan2 yang cuba untuk bunuh Hitler suatu masa dulu.korang kenal tak Hitler tu sape? haa..cari kat internet..apa yang aku tau, dia pemerintah yang sangat2 zalim..dan mengundang kemarahan orang ramai..nak tahu lebih lanjut? taip je "hitler" kompom korang dapat info tu =)

perasaan ingin tahu aku tu semakin membuak2, apa yang terjadi kepada Hitler tu? ade ke orang yang berjaya untuk bunuh dia? semuanya tergendala..sebab hujan dah turun dengan selebat2nya..faham2 la, kalau Astro ni, gelap sikit, mendung2, nak hujan..kompom "services currently not available"..oh, sungguh tak suka!

takpela, kat internet pun mesti banyak kan tentang info ni? sama2 kita cari k..sejarah tuuu..


huwaaaaaahhh.. tanda2 nak tido telah pun tiba..esok kita story morry lagi yer?

sape2 yang tahu, kongsilah kat sini k~

nite semua!!

zzZZZZZZZZZ



Tiada ulasan: