Rabu, Februari 16, 2011

coNteSt kaMi pOsE cuMey



hai semua!
di kala badan ni masih sakit2, lenguh2..aku sempat juga belek2 blog blogger lain.tup2, aku kena tagged oleh seorang blogger..terima kasih chempaka sari!! hmm, dengar cerita, hadiah pun sangat2 lumayan...ape dia? Apple iPhone tuuuu...sape tak nak?? ngeh3~

kepada mereka2 yang akan aku tagged lepas ni...klik kat banner atas tu orait~

ok, inilah gambar aku dan member2 yang sangat2 sporting!!


aku join contest ni..sebab..mengingatkan aku kepada member2 yang pernah jatuh bangun bersama..selama 4 tahun..di IPTA..khususnya..USM tercinta~ oh ye, di samping tu..aku nak menang hadiah tuuu!!! huahuaa =D

ok...korang di tagged!!


ok..selesai!!

2 ulasan:

amny.. berkata...

thnx join..

best of luck k..

amni folo sini ye..;)

cik blogger berkata...

orait~
tq2~