Khamis, Januari 13, 2011

WOWW!!! WAHHH!!

itulah ayat yang keluar dari mulut aku sebentar tadi..
tau tak kenapa??
last aku blogging pagi tadi, aku tengok baru seorang yang sudi exchange link blog dia kat blog ni.. dan dalam masa yang sama juga, follower aku masih tetap sama..11 orang.. mungkin sebab entri semalam tak berapa best kot??
bila aku post entri yang aku buat tentang
dah ramai pula yang exchange link blog diorang dengan aku, dan follower pun bertambah kepada 17!!
alhamdulillah, ini satu peningkatan prestasi aku dalam berblogging!! haha
mungkin ada yang gelak dan cakap [hek'eleh..follower baru 17, tu pun nak excited lebih!! lainlah aku..tengok blog aku, lagi ramai beratus-ratus follower!!]--.takde kaitan dengan sape2 tau..saje tulis camtu, manalah tau kan?? hukhuk..
tapi aku tak peduli dengan cakap2 orang..yang penting, aku gembira setakat ni..masih tetap bersyukur!!
apa2pun, aku sangat berterima kasih kepada anda semua, yang sudi singgah [blogwalking], komen kat entri, dan jadi follower aku..terima kasih sangat2 juga kepada anda yang menyokong dan memberi galakkan kepada aku untuk terus berblogging..


Tiada ulasan: