Jumaat, Januari 14, 2011

update blog-->sesi petang


salam petang!!!
kepada semua pengunjung blog aku..korang dah minum petang belum??
aku baru je lepas minum petang...dengan segelas teh susu, dan kuih jemput2..sambil berkongsi sikit kuih tu dengan kucing kesayangan, Buruk... [pelik ek nama kucing aku??]
huhu..
sekarang ni tengah blogging sambil melayan lagu yang tengah diputar oleh DJ THR Gegar, lagu Bila Cinta...ohh, syahdunya petang ni..huhu..
sebenarnya takde cerita menarik untuk hari ni, aku banyak menghabiskan masa untuk tengok2 internet, dan baca novel..
dari sehari ke sehari [wah, tatabahasa betul ni!!] aku tengok blog aku dah ramai pengunjung dan pengikut..ni semua bermula bila aku ikut serta segmen Ben Ashaari tu la..thanks Ben!!
alhamdulillah, aku rasa buat blog ni berbaloi juga, dapat kenal blogger2 dengan latar belakang yang macam2!!..menarik sangat..terima kasih blogspot!!!
ok la..
kalau malam nanti ada idea untuk masukkan kat entri baru, aku update k!!

Tiada ulasan: