Selasa, Januari 18, 2011

satu permulaan yang bagus!! syabas!

salam petang semua!!
dah minum petang??? jemput2..aku ada kopi panas dan kuih ubi goreng..SODAPPP!!!
ok la..sambil2 minum petang..apa kata..korang dengar..baca entri aku untuk petang ni..boleh?? [ehe, bukan memaksa tau..tapi lebih kepada ajakan...hehe]

tepat jam 2 petang tadi, aku tak nak lepaskan peluang untuk menonton sinetron terbaru di TV3, sinetron Sejuta Cinta Marshanda..
dari lagu tema je pun best je dengar.tajuk lagu pun sama..
Sejuta Cinta nyanyian Marshanda..
huhu..sekarang ni aku nak muat turun la lagu tu.. =)

ok..teruskan minum petang anda!!

p/s: terima kasih kepada pembaca setia entri2 dalam blog aku nih =)

1 ulasan:

cik blogger berkata...

utk Ashraff Sinclair, tahniah!! pembawaan watak anda dengan menggunakan bahasa slang Indonesia berjaya!!! =D