Isnin, Januari 10, 2011

Masih demam AJL25 ke??


Semalam tengok AJL25 LIVE di TV3!! tapi tengok persembahan 14 lagu yang dinyanyikan oleh 13 penyanyi jek..sebab adik nak naik tido kat bilik, kan dia sekolah pagi Isnin ni! huhu..jadi tak dapat lah tengok pengumuman keputusan pemenang AJL semalam..
satu je yang aku sangat2 rugi tak tengok..persembahan diva2 Dato' Sharifah Aini, Ziana Zain dan penyanyi kegemaran dan kesayangan aku..DATO' SITI NURHALIZA!!! argghhhh!!! ruginyer xdapat tengok..huhu..sedey juga, tapi aku tunggu video dari sape2 yang sudi upload kat Youtube.. =) upload ek!!
awal pagi tadi, aku terus tanya mak, sape pemenang AJL semalam..
TAHNIAH ANA RAFFALI!! dengan lagu ciptaan sendiri..TOLONG INGATKAN AKU!! dari tajuk lagu tu je, menggambarkan yang lagu ni unik..bila aku baca blog dari seorang blogger baru2 ni, rupanya ada juga insiden beliau kena boo!! sedeynye, kenapa jadi macam tu??sampai ada group facebook yang menentang kemenangan beliau..uhhh!!
kepada mereka yang tak puas hati dengan kemenangan beliau, sudah2 la..AJL tahun ni rezeki beliau.. seperti kata orang tua2 dulu.."tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia SIAPA YANG TAHU??" haa..kena la kan??
kesimpulannya, AJL25 semalam sangat2 best, dan happening!! tahniah kepada krew2 AJL25!!!

1 ulasan:

cik blogger berkata...

suka tengok penampilan sopan Ana Raffali!! gadis melayu terakhir!!!