Selasa, Januari 18, 2011

Jangan Ada Benci~

Assalamualaikum...selamat pagi semua!!!
macam mana cuaca di tempat korang pagi2 ni? kat sini mendung..huhu...kain baju lembap, tak kering sangat..hoho

sebenarnya, bukan pasal tu aku nak cerita pagi2 ni..
baru je beberapa saat yang lalu, aku view blog Ben Ashaari..dengan tajuk entri
tertangkap juga hati aku ni nak tengok blogger yang dimaksudkan...rupa2nya..
ok, set..tanpa berlengah @ buang masa... aku terus terjah entri beliau yang berkaitan...jeng3~ ok, dah jumpa..
bila dah baca entri tu, aku tersentuh..bukan apa..agak pelik juga, kenapa la nak ber 'PhD' sesama blogger?? eh, jap2..tau tak PhD tu ape?? bukan doktor falsafah tau, tapi "Perasaan hasad Dengki" daaa...
kepada sesiapa yang punya "PhD" dengan blogger lain tu, harap2, buang la yek...kita hidup sebagai blogger ni, sama je..berkongsi minat yang sama..yang pasti..MENAIP!! hehe..macam aku~
dan di sini aku pun nak berterima kasih sangat2 kepada Ben Ashaari, sebab wujudkan Segmen untuk Blogger Baru 2011.. sama macam encik Qaiyim.com cakap, bila ikut segmen tu tempoh hari, trafik yang view blog aku meningkat serta merta..walaupun tak sebanyak mana..tapi, alhamdulillah, secara tak langsung, aku dapat ramai lagi kawan2 bloggers!! sangat2 gembira saat tu..terima kasih sangat2 kepada Ben Ashaari

mari bersama hidupkan keluarga bloggers!!!
kepada encik Qaiyim.com, mintak maaf banyak2 k...takde niat untuk copy paste..kite cuma nak berkongsi pendapat~ =D
AMAN TIADA PERANG!! [translate dari.."peace no war"]..kihkihh



Tiada ulasan: