Selasa, Januari 11, 2011

Facebook??

salam ceria petang kepada pembaca2 blog dan bloggers!!
dah minum petang belum? aku dah..baru je tadi..hehe..sedap,pekena kuih ubi goreng dan teh tarik!! [kat rumah tau]..
hmm, sebenarnya dari tadi lagi tengah cari idea untuk taip ape2 kat blog ni..
aha!!~
FACEBOOK!!
haa..tiba2 tersembul keluar idea tu..huhu..
untuk pengetahuan semua, aku mula berkenalan dan berjinak2 dengan FB ni time tgh study 2nd sem 3rd yr dulu..huhu..kira lambat juga la kan dari korang semua??tapi tak menjadi ape la..
mula2 tu, aku terfikir, macam mana nak guna FB ni..tapi dengan usaha aku sendiri dan juga bantuan kawan2 lain..dan inilah hasilnya!!
bila dah guna lama FB ni, aku dapat simpulkan..ada faedah..ade jgk kekurangannya..
faedah2nya???
1) dapat reconnect balik dengan rakan2 lama..
2) dapat rakan2 baru..
3) dapat informasi berguna yang boleh di share..
dan banyak lagi la..
tapi kekurangan??:
1) banyak fitnah disebarkan..
2) timbul isu pergaduhan antara rakan2..
dan banyak lagi..
biasalah..setiap benda tu, mesti ada pros & cons..
dari kite je semua tu..nak amik yang pros atau sebaliknya...

ok la..da~

Tiada ulasan: