Rabu, Julai 01, 2009

3rd day....7U~

hari ni keje so far ok la juga..banyak juga prosedur yang aku buat..bila compared dengan semalam..mungkin sebab shift pagi kan? memang sibuk sikit..
habis je pass report, kena sponging patient, buat oral care, perineal care..itu semua aku assist je,jocelyn yg buat.ingatkan nak buat benda yang sama dengan patient di cubicle aku, tapi diorang nisa dan ina dah buat..takpelah..banyak lagi masa untuk buat benda-benda basic tu semua..
tapi apa yang aku buat sendiri..individually, aku buat ECG untuk 4 orang patient..2 daripada tu aku minta Puan Maznah, fasilitator HUSM untuk supervise aku..yang pertama kali aku di supervised, dia tak nak bagi cross dulu, buat untuk kali kedua..baru boleh..tapi tadi aku tak sempat jumpa Puan tu..dia tak ada kat ward..rehat jam 2..hmm, takpelah..mungkin esok baru mintak cross kat dia..
apa-apapun, aku mesti enjoy kerja di wad tu..sekurang-kurangnya ada juga pengalaman aku menjaga patient sebelum aku layak untuk digelar JURURAWAT!!!~~~

Tiada ulasan: