Selasa, Jun 09, 2009

Ya Allah..sembuhkan dia..



aku sangat terkejut, bila mana aku mendapat kabar yang cintaku suatu ketika dulu sakit dan dirawat di HKL..bagai luluh hati ini, Ya Allah..itupun aku tau selepas beberapa kali aku contact kawan sepejabatnya, ke mana dia pergi selama ini..itupun dia pesan kepada kawannya tu supaya tidak memaklumkan hal dia kepada sape2 pun, termasuk familynye, dan juga aku..aku tau, dia tak nak aku risaukan dia..tapi, bila aku xdpt contact dia sehari suntuk, aku mula risau, menangis pun, adalah juga..
aku nak ag adia time dia sakit ni, aku tgh duk jauh dr dia..
apa yang mampu aku buat, aku hanya mampu berdoa kepada Allah..supaya segerakan penyembuhan dia dari sakitnya itu..amin..dan dia akan sihat seperti sebelumnya..amin ya Allah..dan aku mintak tolong kat kawannya, supaya tolong jagakan dia untuk aku..sebab...aku masih menyayanginya...

Tiada ulasan: