Rabu, Mei 27, 2009

Upik Abu & Laura..


'you say aku..."
itulah lagu theme untuk citer ni..time aku cuti ni la aku berkesempatan untuk tengok citer nih..pada mulanya, aku tengok..hmm, nyampah jugak tengok citer nih..tapi, lama2, best jgk..huhu.nakal..
tapi, part yg aku menyampah dan xsuke citer nih, bila watak Oppie dilakonkan dengan watak yang terlalu berharap dengan watak Rangga..yang dilakonkan oleh Irwansyah..aku benci bila tengok watak camtu..kalau orang dah tak nak, buat apa nak mengharapkan cinta pada orang yang hanya menganggap seseorang tu, just..teman biasa? tapi dalam citer ni lagi teruk..Oppie tu adik-beradik angkat dengan Rangga..hmm..maknanya lakonan 'Oppie' berkesan..untuk membuatkan aku menyampah..hahha..tahniah..
Bagi watak Laura pula, pada mulanya aku melihat watak ini dimainkan dengan jayanya oleh Cinta Laura sebagai suatu yang menjengkelkan..gedix..gete'..dan seumpamanya..tapi, dia baik hati..walaupun suka sangat menjerit..huhu..laura pada mulanya ber'pacaran' dengan Rangga..tapi disebabkan oleh Oppie yang berkeras melarang hubungan cinta antara Laura dan Rangga, diorang clash..sekarang ni pula, Laura lagi pacaran sama Tristan..yang dulunya suka sangat dengan Oppie..tapi bila Tristan menyedari yang Oppie punya perasaan kepada pria lain, dan bukannya dia(Tristan)..dia memutuskan untuk berpacaran dengan Laura..
so, untuk citer hari ini..Rangga telah melarikan diri dari rumah..dan Oppie bersedih..so? apa kesudahan citer ni?? kita sama2 saksikan episod seterusnya,k...

Tiada ulasan: