Isnin, Februari 02, 2009

she's so bad,unmarried elderly women!!!

argghh!!!!! geram..sakit hati, dan semua lah!!
kenapa dia boleh buat macam tu kat aku???
dia ingat aku ni apa? patung ke?boleh buat sesuka hatinya?
aku manusia...im human...im a not a girl..not yet a women..tapi aku seorang perempuan..
kenapa dia boleh buat macam tu? kenapa???
mak bapa aku tak pernah buat macam tu sekali...
nak tau apa yang dia buat kat aku????

dia POINT KEPALA AKU!!!

benda ni berlaku time kelas jam 11 sampai jam 1 td..gara-gara pasal calculation math, sikit je problemnya..dia marah..bengang konon..dia ingat kami semua ni bodoh ke dalam bab kira mengira ni? tadi blur je lah..lambat masuk ja idea tu..ee..geram aku..

ikut kan hati, dan nasihat kawan-kawan...aku akan jumpa dengan lecturer penasihat untuk tahun pengajian kitorang ni..untuk mengadu perbuatannya tu..

tapi, tengoklah dulu, masa akan menentukan segalanya..

ill decide later!!

i hate you, witch!!!

Tiada ulasan: