Rabu, Mac 06, 2013

Benar.. Aku jadi 'buangan'..

Salam Rabu..

Kemarin aku EL..mata aku sakit sangat. Mungkin sebab aku terlalu menatap laptop..aku redha,sayang?memang sayang gaji aku kemarin..maklumlah,keja gaji hari. Rezeki Allah dah pegang, Dia berhak bagi dan tarik pada bila2 masa..

Hari ni,aku tambah kecewa lagi...tiada lagi 'tempat' untuk aku 'di sini'.. Takkanlah hanya disebabkan aku 'melawan' perintah boss,sampai jadi macam ni? Aku cuma nak 'menegakkan' keadilan,untuk semua orang.. Haih,manusia..bila ditegur sikit,mula melenting..padahal aku cakap benda yang betul..

Benar..aku jadi 'buangan' sekarang ni.. 'Tempat' aku digantikan dengan orang lain.. Takpelah..aku redha. Walaupun aku sudah buat yang terbaik untuk 'rakyat', tapi inilah balasannya.. Dengan alasan aku 'berintegriti' la sangat?! Benar.. Aku jadi 'buangan'..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: