Isnin, Januari 07, 2013

Meriah #AJL27

Salam Isnin.. ;)

Hari ni mula kerja balik. Setakat ni takde arahan lagi untuk kerja2 key in borang ke dalam sistem. Sebab tu aku sempat nak 'update' entri.. Hehe,,ok tak?

Aku dapat rasakan, hari ni banyak entri berkaitan dengan #AJL27 semalam.. Mesti ada yang komen tentang persembahan, lagu yang menang dan lain-lain.. Overall, paling aku suka ialah backstage/backdrop pentas..lawa!! Macam guna samsung galaxy beam jek! Hehe..Dan bila aku tengok timeline twitter, banyak yang mention tentang penampilan penyanyi #aizatamdan yang menyanyikan lagu #terukirdibintang, menggantikan #yuna dan sekaligus memenangi #AJL27.. Memang sekarang ni lagu2 #yuna dah menjadi satu fenomena dan diterima ramai..syabas untuk @yunamusic.

Cerita pasal #aizatamdan tadi, korang perasan tak apa yang lain dengan beliau semalam? Ada misai nipis!! Gila hensemnya dia..haha.. Bukan aku sorang yang terkejut dgn penampilannya, tapi akak aku kesayangan ramai di Malaysia, sape lagi @CTNurhaliza11 pun komen sekali!! Hehe.. ternyata,penampilan baru aizat memukau seluruh yang menonton semalam..hihi..

Apa2pun,tahniah kpd semua pemenang.. ;) lepas ni,hasilkan lagi lagu2 terbaik okeh! ;D
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: