Selasa, Disember 18, 2012

tak nak mengeluh lagi.. (",)v

hai semua!

bestnya rehat malam2 macam ni, walaupun mata dah rasa kelat semacam. hmm, sementara tengah lapang ni, aku berpeluang untuk jenguk blog dan fb kawan-kawan.. Alhamdulillah, aku rasa dah separuh dari diorang semuanya selamat mendirikan rumah tangga, tak kurang juga yang tengah  mengandung, apa lagi yang dah pun ada baby..comey2 tau! hihi...

rasa cemburu melihat kebahagiaan kawan-kawan yang dah pun melengkapkan separuh lagi daripada imannya itu tak mampu ditepis. huhu.. normal la kan beb? tapi aku kena ingatkan diri balik..insya Allah, semua tu akan datang kepada aku juga nanti..suatu masa nanti, insya Allah.. cuma perlu yakin dan sabar je dengan ketetapan Illahi.. O;)

esok sambung keje balik. entah apa lagi yang bakal aku mimpikan malam nanti.. haha..kalau nak mimpi pun, nak mimpi yang indah2, macam semalam..mimpi dato siti nurhaliza gitu..hehe..

selamat malam semua..

mood: nak download game, untuk main game esok! mengisi masa bila keboringan melanda..boleh? ;p


2 ulasan:

fiqkbe berkata...

fiq pn dh lama x main game. jom main game!! ;D

cik blogger berkata...

jom!! :D tapi tadi, lepas je main game, penat giler mata ni nk bukak..hoho... sejuk sangat kat dalam bilik kaunter td. hukhuk..kat luar pulak hujan.. apa2pun, yang penting, aku tak tido sepanjang bertugas tadi.yeh!