Jumaat, Disember 14, 2012

Bola itu..bulat / sfera??

....
Aku dapat rasa, topik hangat pagi2 ni, di mana2 tempat dan keadaan sekalipun, mesti duk cerita pasal bola semalam.. Aku?? Mestilah tengok! Perempuan zaman sekarang ni pun layan bola tau.. Jangan tak tahu! Haha..

Antara topik hangat tentang bola semalam, mestilah pasal pengadil korea tu..betul tak? Hmm.. Tatau nak cakap apa.korang sendiri mesti ada pendapat sendiri kan?

Macam mana pula dengan.. 'Player' kita..Harimau Malaya? Rasa2.. diorg 'well-perform' tak?? Bagi aku.. Kureng la..kut?

Hmm, takpelah.. Benda dah lepas jangan dikenang..ambil sebagai pengajaran.. Adat bertanding la kan? Kita tak selalunya di atas, kadang2 di bawah juga..ini semua ada hikmahnya..supaya kita tak lupa dan bangga diri..

Jap lagi nak tengok entri 'bloggers' lain pula hari ni.. Apa cerita korang pagi ni eh??

......
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: