Rabu, September 07, 2011

Tak ingin lagi..angan2 Mat Jenin!

Salam Syawal ke-9..

Cepatnye masa berlalu..tak sedar pun, seminggu Syawal dah pun pergi..Raya ni saban tahun makin tak berapa menarik..makin tak berapa syok..ke perasaan aku je? Mungkin aku sudah melangkah alam dewasa..bukan budak2 lagi..

Alhamdulillah..aku dah selamat hantar surat borang permohonan kerja aku sebagai 'nurse tutor' di UMS..tapi masih belum pasti lagi, puan Y-dah tu dah terima ke belum surat tu..masalahnya tadi beliau tiada di mejanya..ada 'exam practical'..tapi takpe, insya Allah mungkin dalam esok hari, surat tu akan berada dalam genggamannya..insya Allah..Mudah-mudahan, kali ni aku berjaya..doakan ye kawan2! Amin~

Kat rumah ni sekarang ada tetamu..hmm, sebenarnya, kawan pakcik aku..tentera dari kem Lok Kawi, Putatan. Hmm, segan aku..bukan ape, aku tengok sekali imbas..semua budak bujang tu..hmm, maleh~ Sat lagi naik atas! Tito! 

Apa2 hal, aku update je kat blog terchenta ini, ok! Adios~

   ~semoga impianku tercapai..~

1 ulasan:

Yana Farinha berkata...

semoga berjaya !!